Известие

Collapse
No announcement yet.

Повишен ток на утечка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Газовият инжекцион има два плюса. Единият е силовият кабел. Тоя с бушона. Другият е на контакт. Втория не го коментираме. Първият не трябва да има никаква консумация. Ако има, значи компа е дал фира. Изхода е да се смени. Ако не е в гаранция, аз бих сложил едно реле, което да се командва от " контакт".
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      При мен ГИ се захранва директно от + на акумулатора с два еднакво дебели кабела с два предпазителя (един 5 и един 15А) , според майстора доста странно захранване. Той прекъсна единият кабел и го върза към едната дюза (да взема + след контакт). След тази манипулация ГИ се оправи (преди това на моменти си обръщаше на каквото иска след изгасяне на колата). Въпроса е че все още е висока консумацията - 65mA и като слагам плюса на акумулатора си "цвърчи" като на кондензатор. Не знам колко е нормата за кола с ГИ.....
      Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
      Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
      Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

      Comment


      • #18
        65 mA ток на покой за газовия компютър - мисля, че са прекалено много. Или търси проблема в компютъра (дал фира електролитен кондензатор) или прехвърли и двете му захранвания на + от контактния ключ и ако нещо друго не се бърка заради това си карай така.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Според мен колегата иска да каже,че общата му оттечка е 65МА след като е прекарал единият + на газовото след контакт.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #20
            Общата утечка е 65mA и при закачане на клеймата на акумулатора се чува искрене по силно от нормалното според мен. На динамото не се вижда външен филтриращ кондензатор, дали може да е наврян вътре някъде?
            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

            Comment


            • #21
              Това с искренето на клемата е нормално. Дължи се на преходния процес при подаване на захранващото напрежение на определени консуматори - най-често заради филтриращите им кондензатори. Интерес обаче представлява токът на консумация в покой след това. 65 mA общ ток на покой за цялата ел инсталация е на границата на нормалното. Но ако се дължи само на газовия компютър, е много.

              PS:

              Алтернаторите обикновено нямат филтриращи кондензатори на изходите си.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 19:39.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Искри главно от централното и прозорците.
                Другаде е заровено кучето.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщение
                  Общата утечка е 65mA и при закачане на клеймата на акумулатора се чува искрене по силно от нормалното според мен. На динамото не се вижда външен филтриращ кондензатор, дали може да е наврян вътре някъде?
                  пробваи за идеята да откачиш радиото...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #24
                    65 mA утечка хич не е на границата според мен,а е над нея. С тази утечка за 2 денонощия ако не се кара колата,би съборила един 60 амперов акумулатор.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      65 mA утечка хич не е на границата според мен,а е над нея. С тази утечка за 2 денонощия ако не се кара колата,би съборила един 60 амперов акумулатор.
                      За 2 денонощия утечка от 65 mA ще смъкне капацитета на акумулатора с 3,12 Ah. На здрав 60 Ah акумулатор ще му трябват няколко седмици за да грохне с такава консумация.

                      Все едно - общата консумация на покой би трябвало да не надвишава 60 mA. А когато някакво си газово ECU дърпа толкова, това не е нормално.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        За 2 денонощия утечка от 65 mA ще смъкне капацитета на акумулатора с 3,12 Ah. На здрав 60 Ah акумулатор ще му трябват няколко седмици за да грохне с такава консумация.

                        Все едно - общата консумация на покой би трябвало да не надвишава 60 mA. А когато някакво си газово ECU дърпа толкова, това не е нормално.
                        аз знам за 50 mA.Скоро на една Астра с утечка 110 mA заради някакъв тъп GPS,и буташе чисто нов акумулатор за денонощие и половина.........................
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Бе то и аз знам за 60 Ah акумулатори, които палят без проблем след 2 месечен престой, ма моят не е от тях, нищо че съм свел утечките до 20 mA.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            аз знам за 50 mA.Скоро на една Астра с утечка 110 mA заради някакъв тъп GPS,и буташе чисто нов акумулатор за денонощие и половина.........................
                            при мен с учтечка около 180мА, бяха необходими 9 дни, за да слезе 60А акумулатор на 8.6 волта на покой... естествено колата не успя да запали.
                            Проблемът беше радиото, което бях свързал директно към +, за да не завися от положението на ключа на стартера.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              при мен с учтечка около 180мА, бяха необходими 9 дни, за да слезе 60А акумулатор на 8.6 волта на покой... естествено колата не успя да запали.
                              Проблемът беше радиото, което бях свързал директно към +, за да не завися от положението на ключа на стартера.
                              Ако е дизел,ще спре да пали,далеч преди тези 8.6 волта .............
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Ако е дизел,ще спре да пали,далеч преди тези 8.6 волта .............
                                е за Алфа си говорим де! Моята и на 6 волта пали, ама да има тяга да завърти стартера.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X